DUK

Dažniausiai užduodami klausimai

Paslaugų įsigijimas / apmokėjimas / aktyvavimas

1. Ar galima publikuoti skelbimą nemokamai? 

Jei anksčiau Jūsų įmonė/organizacija niekada nenaudojo CV-Online paslaugų, pirmąjį darbo skelbimą galite nemokamai publikuoti CV-Online svetainėje nuo rugsėjo 14 d. Užsiregistruokite.

Tačiau, jei Jūsų įmonė praeityje jau naudojosi šia paslauga, bandomųjų darbo skelbimų publikavimo galimybė nėra teikiama. Darbo skelbimo publikavimo paslauga tampa aktyvi tik po paslaugos apmokėjimo.

2. Negaliu apmokėti paslaugos internetu. Ką daryti? 

Įsitikinkite, ar esate prisijungę prie registruotos įmonės paskyros. Meniu juostoje turėtumėte matyti ne tik savo vardą pavardę, bet ir įmonės pavadinimą.

Jei esate prisiregistravęs kaip darbo ieškantis asmuo, nebus galimybės įsigyti paslaugų, skirtų darbdaviams.

Jei norite pakeisti savo registracijos tipą iš darbo ieškančiojo į darbdavio, prašome susisiekti adresu: info@cvonline.lt (būtinai nurodykite el. pašto adresą, kurį naudojote registruodamiesi).

3. Ar galite išrašyti išankstinio apmokėjimo sąskaitą?

Jeigu norite gauti sąskaitą faktūrą, skirtą bankiniam mokėjimui atlikti, kreipkitės į Jūsų įmonę aptarnaujantį vadybininką tiesiogiai (jo kontaktiniai duomenys matomi prisijungus prie Jūsų įmonės paskyros), arba rašykite mums adresu: pardavimai@cvonline.lt.

4. Negavau PVM sąskaitos faktūros. Ką daryti?

Jei paslaugas užsisakėte internetu, po atlikto apmokėjimo sąskaita yra suformuojama per 30 minučių ir išsiunčiama tuo el. pašto adresu, kurį naudojote prisijungdami prie įmonės paskyros apmokėjimo metu.

Tačiau, jei vis dėlto nesulaukėte arba nerandate sąskaitos, prašome kreiptis adresu: info@cvonline.lt.

5. Kokia yra paslaugų įsigijimo ir jų aktyvavimo seka?  

Pirmiausia prisiregistruokite CV-Online portale kaip darbdavys. Jei įmonės paskyra jau egzistuoja, prisijunkite prie jos. Valdymo skydelio „Paslaugos“ skiltyje pasirinkite, kokias paslaugas norite įsigyti, ir atlikite mokėjimą. Paslaugas galėsite naudoti tik po sėkmingo apmokėjimo įvykdymo.

DUK

Dažniausiai užduodami klausimai

Paskyros / vartotojų administravimas

6. Nepavyksta prisijungti. Pamiršau slaptažodį. Ką daryti?

Pamiršus prisijungimo duomenis, naudokitės slaptažodžio atkūrimo funkcija. Meniu juostoje pasirinkite ”Prisijungti/registruotis”, atsiradusiame prisijungimo lange pasirinkite ”Pamiršote slaptažodį?” funkciją. Jūsų registracijos el. pašto adresu bus išsiųsta automatinė žinutė su slaptažodžio atnaujinimo nuoroda. Paspaudę ją, galėsite sukurti naują slaptažodį.

7. Kur peržiūrėti aktyvias paslaugas, kurias turime?

Norėdami pamatyti aktyvias arba nebegaliojančias paslaugas, prisijunkite prie savo įmonės paskyros valdymo skydelio, pasirinkite skiltį "Paslaugos" ir spauskite "Mano paslaugos".

8. Kaip pridėti papildomą vartotoją?

Įmonės paskyra gali būti valdoma neribotu vartotojų skaičiumi. Norint pridėti naują vartotoją, prisijunkite prie savo registruotos įmonės paskyros svetainėje www.cvonline.lt ir eikite į įmonės nustatymų skiltį "Vartotojai". Įveskite naujo vartotojo el. pašto adresą ir bus automatiškai išsiųsta žinutė su kvietimu prisijungti prie esamos įmonės paskyros. Naujasis vartotojas gaus kvietime nurodytą nuorodą, per kurią galės sukurti unikalų slaptažodį. Jo el. pašto adresas bus naudojamas kaip vartotojo vardas.

9. Kuo skiriasi vartotojo teisės nuo administratoriaus?

Įmonės paskyrą valdančių registruotų vartotojų yra dvi rūšys: "admin" ir "vartotojas". Kvietimą gavęs naujas vartotojas iš pradžių gauna "vartotojo" teises. Tik jau egzistuojantis įmonės vartotojas su "admin" teisėmis gali pakeisti vartotojo teises į "admin" teises.

"Admin" vartotojas gali naudotis visomis įmonės turimomis paslaugomis ir turi galimybę administruoti visus, neatsižvelgiant į vartotoją, publikuotus darbo skelbimus.

"Vartotojas" gali naudotis visomis įmonės paslaugomis, tačiau gali administruoti tik savo paties publikuotus skelbimus. "Vartotojas" neturi teisės matyti kitų vartotojų publikuotų skelbimų ar jų kandidatų.

10. Kas yra API sąsaja? Kaip išsiimti API raktą?  

API (angl. Application Programming Interface) – tai galimybė turėti automatizuotą ryšį tarp Jūsų registruotos įmonės paskyros CV-Online sistemoje ir Jūsų vidinės ATS (angl. Applicant Tracking System) sistemos. Šis ryšys leidžia automatiškai publikuoti darbo skelbimus CV-Online portale bei perkelti kandidatų informaciją į Jūsų ATS sistemą.

Norėdami gauti API raktą, prisijunkite prie darbdavio paskyros CV-Online svetainėje, eikite į įmonės nustatymų skiltį "API raktas". Jei reikia išsamesnės informacijos, galite susisiekti el. paštu: info@cvonline.lt.


11. Kaip papildyti įmonės profilį su nuotraukų galerija ir vaizdo įrašais?

Jūsų darbdavio paskyra CV-Online portale gali būti praturtinta įvairiais elementais, tokiais kaip įmonės logotipas, fono paveikslėlis (rodomas virš kiekvieno darbo skelbimo), nuotraukų galerija, vaizdo įrašai, naudingos nuorodos ir trumpas įmonės pristatymas. Šią informaciją galite pridėti ar redaguoti darbdavio paskyros įmonės nustatymų skiltyje "Informacija". Visi šie papildomi duomenys bus matomi kiekvieno publikuoto darbo skelbimo puslapyje skiltyje "Apie įmonę".

12. Ar gausiu pranešimą apie naujus kandidatų CV?

Taip, darbdaviai gauna automatinius pranešimus el. paštu (nurodytu darbo skelbimo publikavimo metu), kiekvieną kartą, kai atsiranda naujas kandidato CV, atitinkantis jūsų publikuotą darbo skelbimą. Norėdami peržiūrėti kandidatavimo informaciją, spustelėkite nuorodą, kuri bus pateikta automatiniame pranešime. Visi šie duomenys bus pasiekiami tik prisijungus prie jūsų įmonės paskyros CV-Online portale.

DUK

Dažniausiai užduodami klausimai

Kandidatų duomenų bazė ir darbo skelbimas

13. Ką reiškia "CV atvertimas"?

"CV atvertimas" yra paslauga, kurią darbdaviai gali įsigyti norėdami peržiūrėti CV duomenų bazę. CV-Online turime didelę registruotų CV duomenų bazę, kurioje yra daugiau nei 456,9 tūkst. gyvenimo aprašymų. "CV atvertimas" reiškia galimybę peržiūrėti pilną CV su visa informacija, įskaitant darbo ieškančiojo kontaktinę informaciją. 

14. Kaip naudotis CV duomenų baze?

Rekomenduojame sekti naudingus patarimus ir paieškos gaires, kurie pateikiami šiame puslapyje. Tai padės jums rasti tinkamus kandidatus ir efektyviai naudotis CV duomenų baze.

15. Kaip pažymėti tinkamus kandidatus ir juos įtraukti į įsimintinus?

Jei norite išsaugoti CV, kurie atitinka jūsų poreikius ir peržiūrėti juos vėliau, galite sukurti paieškos projektą. Tai leis jums išsaugoti visus paieškos rezultatus. Patikusius kandidatus galite pažymėti paspausdami vėliavėlės ikoną prie jų vardo ir pavardės. Šitaip jūs sukursite sąrašą su įsimintinais CV, kurie geriausiai atitinka jūsų paieškos kriterijus.

16. Kaip išsiųsti el. laišką tinkamiems kandidatams iš CV duomenų bazės?

Jei norite išsiųsti el. laišką keliems tinkamiems kandidatams iš jūsų įsimintinų CV sąrašo, sekite šiuos žingsnius:

  • Prisijunkite prie darbdavio paskyros CV-Online portale.
  • Eikite į valdymo skydelį ir pasirinkite "Kandidatų paieška".
  • Pasirinkite konkretų jūsų išsaugotą paieškos projektą.
  • Dešiniajame puslapio stulpelyje matysite įsimintinų kandidatų sąrašą.
  • Pasirinkite "Rodyti visus išsaugotus".
  • Pasirinkite funkciją "El. laiškas visiems".
  • Pasirinkite jau paruoštą laiško šabloną arba sukurkite unikalų laišką.

17. Kaip naudotis CV administravimo sistema?  

CV-Online teikia jums patogią sistemą, skirtą kandidatų CV administravimui. Šios sistemos pagalba galite lengvai tvarkyti ir valdyti kandidatų aplikacijas. Štai keletas svarbių funkcijų:

  • Rūšiavimas: galite rūšiuoti kandidatus ir perkelti juos į skirtingus stulpelius, pvz., "Tinkami", "Testuojami", "Vykdomas interviu", "Finalininkai", "Nebus tęsiama".
  • Laiškų siuntimas: galite siųsti individualius arba grupinius laiškus kandidatams, pvz., bendrą atsakymą netinkamiems kandidatams ar pakviesti juos į kitą etapą.
  • Dalinimasis: galite dalintis kandidatų informacija su kolegomis, kurie turi prieigą prie jūsų įmonės/organizacijos talpinamų skelbimų.
  • Komentarai: Prie kiekvieno kandidato galite pridėti komentarus, matomus tik jums asmeniškai arba ir kitiems įmonės paskyros administratoriams.

18. Kokio formato skelbimus galima publikuoti www.cvonline.lt? 

Darbo skelbimus rekomenduojame publikuoti teksto formatu, kad jie aktyviai dalyvautų paieškoje pagal raktinius žodžius, kurie yra visame skelbimo tekste. Tačiau, jei norite, skelbimai gali būti praturtinti nuotrauka (740 pikselių pločio).

Jei naudojate vizualinį darbo skelbimų šabloną CV-Online svetainėje, galite naudoti .pdf, .png, .gif arba .jpeg failų formatus. Norint išsaugoti kokybę, rekomenduojama, kad skelbimo paveikslėlis būtų 1480 pikselių pločio, o teksto šriftas - ne mažesnis kaip 24 dydžio.

Skelbimai, kurie bus perduodami per API (programavimo sąsaja), gali būti atvaizduojami HTML formatu naudojant iFrame. Tam reikalinga speciali API sąsaja tarp CV-Online registruotos įmonės paskyros ir jūsų įmonės naudojamos vidinės ATS sistemos ar karjeros portalo (daugiau informacijos - 10 klausime).

19. Ar galima koreguoti skelbimo tekstą?

Taip, įkėlus darbo skelbimą teksto formatu, galėsite bet kuriuo metu koreguoti jo turinį. Tai apima galimybę pridėti arba pašalinti reikalavimus, pakeisti darbo aprašymą, koreguoti siūlomą atlygį ir pan. Jei pastebite, kad skelbimas gauna daug peržiūrų, bet mažai kandidatų, tai gali būti signalas peržiūrėti ir pakeisti skelbimo turinį.

Norėdami koreguoti skelbimo turinį, eikite į įmonės paskyros valdymo skydelį, pasirinkite "Darbo skelbimai", suraskite norimą redaguoti darbo skelbimą ir paspauskite "Redaguoti". Po korekcijų skelbimas turi būti vėl paskelbtas, kad naujasis turinys atsinaujintų CV-Online svetainėje ir būtų matomas CV-Online lankytojams.

20. Kaip pakeisti pareigų pavadinimą darbo skelbime?

Pareigų pavadinimo pakeitimas darbo skelbime yra ribotas, nes darbo skelbimo publikavimo paslauga paprastai skirta vienos pozicijos viešinimui, ir pareigų pavadinimas nėra lengvai keičiamas savarankiškai.

Jei skelbimo publikavimo metu įvyko klaida ir norite pakeisti pareigų pavadinimą arba pervadinti poziciją, kreipkitės į CV-Online klientų aptarnavimo komandą el. paštu pagalba@cvonline.lt. Jie gali jums suteikti reikiamą pagalbą ir patarti, kaip spręsti šią situaciją.

21. Kodėl negalima paskelbti skelbimo su paveikslėliu?

Pirmiausia įsitikinkite, kad jūsų naudojamas failo formatas yra tinkamas. Leidžiami formatai yra: .pdf, .png, .gif .jpeg. Taip pat būkite įsitikinę, kad failo dydis neviršija maksimalaus leistino dydžio, kuris yra 150 Kb.

Be to, jei keliate skelbimą .pdf formatu, pasirūpinkite, kad jo turinys tilptų į vieną lapą.

Jei vis dėlto turite sunkumų, kreipkitės į CV-Online klientų aptarnavimo komandą el. paštu pagalba@cvonline.lt.

22. Kaip pridėti paveikslėlį prie skelbimo?

Norint pridėti paveikslėlį prie tekstinio darbo skelbimo, tai galima padaryti šiais žingsniais:

Einant per skelbimo publikavimo procesą, 4 žingsnyje - "Skelbimas", pasirinkite funkciją "Pridėti kaip paveikslėlį". Pasirinkite norimą paveikslėlį iš savo kompiuterio.

Paveikslėlis turėtų būti įkeliamas .png arba .jpeg formatu ir turėtų būti ne didesnis kaip 740 pikselių pločio.

DUK

Dažniausiai užduodami klausimai

Kitos / Papildomos paslaugos

23. Kaip aktyvuoti automatizuotos reklamos paslaugą? 

Automatinė reklama (vizualinė reklama Google ir Facebook tinkluose) gali būti įsigyta tik po skelbimo publikavimo, arba galite kreiptis į savo įmonės/organizacijos vadybininką, taip pat galite susisiekti adresu pardavimai@cvonline.lt. Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip savarankiškai įsigyti ir aktyvuoti šią paslaugą, gali sekti šią nuorodą.

24. Kaip aktyvuoti Premium sąrašo paslaugą? 

Norėdami aktyvuoti Premium sąrašo paslaugą ar kitas papildomas skelbimo ryškinimo paslaugas, turite laikytis šių žingsnių:

  • Prisijunkite prie įmonės valdymo skydelio CV-Online puslapyje.
  • Raskite konkretų skelbimą, kuriam norite pritaikyti Premium sąrašo paslaugą.
  • Paspauskite funkciją "Reklamuoti".

Svarbu žinoti, kad norint aktyvuoti Premium sąrašo paslaugą, jau turite būti įsigiję šią paslaugą.

25. Kaip aktyvuoti skelbimo automatinio atnaujinimo paslaugą?

Norėdami aktyvuoti automatinio atnaujinimo paslaugą ar kitas papildomas skelbimo ryškinimo paslaugas, turite laikytis šių žingsnių:

  • Prisijunkite prie įmonės valdymo skydelio, nueikite į "Darbo skelbimai" skiltį.
  • Raskite konkretų skelbimą, kuriam norite pritaikyti automatinio atnaujinimo paslaugą.
  • Paspauskite funkciją "Reklamuoti".

Svarbu žinoti, kad norint aktyvuoti automatinio atnaujinimo paslaugą, jau turite būti įsigiję šią paslaugą.

26. Įsigijau pranešimo socialiniuose tinkluose paslaugą. Kas aktyvuos reklamą?

Jeigu įsigijote pranešimo paslaugą socialiniuose tinkluose (pvz., Facebook ar LinkedIn) ir norite ją panaudoti konkretaus skelbimo reklamai, rekomenduojama kreiptis į Jūsų įmonę/organizaciją aptarnaujantį vadybininką arba rašyti adresu pardavimai@cvonline.lt.

Susisiekite:

+370 679 815 68, pardavimai@cvonline.lt

Copyright © 2024. All rights reserved.