Jeigu manote, kad kandidatų pritraukimui būtinas milžiniškas biudžetas, mes parodysime nemažai nemokamų priemonių ir būdų, kurios padės pritraukti kandidatus. Nemokamai, šiuo atveju, nereiškia – prastai, tiesiog, per didelį tempą užmirštama apsidairyti aplinkui ir pasinaudoti, tuo kas yra lengvai pasiekiama ir kuria vertę.
Nemokamos vidinės ir išorinės kandidatų pritraukimo priemonės.
Jei turite paruošę darbo skelbimą, bet nežinote, kur jį publikuoti, panagrinėsime įvairius (ne)standartinius galimus kanalus, kur ir kaip galėtumėte parodyti, kad ieškote darbuotojų.
Kam ir kokiais atvejais tinka, o kam netinka nestandartiniai darbuotojų paieškos būdai.
Į darbuotojų paiešką pažiūrėsime per rinkodaros ir kūrybiškumo prizmę.
(Ne)standartiniai darbuotojų paieškos būdai
Praktika paremti atvejai
Užsiregistruokite ir gaukite e-leidinį
Gaukite idėjų, kaip ir kur ieškoti kandidatų
3. Darbdavio įvaizdžio kūrimas ir stiprinimas. Nuo ko pradėti?
Gražus darbo pasiūlymas – dar ne darbdavio įvaizdis. Iš ko susideda darbdavio įvaizdis ir kodėl reikėtų juo rūpintis?
Kam įmonėje turėtų būti patikėta darbdavio įvaizdžio formavimo/stiprinimo užduotis?
Nuo ko reikėtų pradėti kurti darbdavio įvaizdį ir kaip jį puoselėti?
Kaip kandidatai supranta darbdavio įvaizdį ir kokią įtaką kandidatavimui jis turi?
Darbdavio įvaizdžio kūrimas ir stiprinimas. Nuo ko pradėti?