E-leidiniai, kurie padės jums formuoti darbdavio įvaizdį ir gauti daugiau tikslinių kandidatų

3 e-leidiniai personalo specialistams:

1. Nemokamos priemonės, padedančios pritraukti kandidatus

  • Jeigu manote, kad kandidatų pritraukimui būtinas milžiniškas biudžetas, mes parodysime nemažai nemokamų priemonių ir būdų, kurios padės pritraukti kandidatus. Nemokamai, šiuo atveju, nereiškia – prastai, tiesiog, per didelį tempą užmirštama apsidairyti aplinkui ir pasinaudoti, tuo kas yra lengvai pasiekiama ir kuria vertę.
  • Nemokamos vidinės ir išorinės kandidatų pritraukimo priemonės.

Nemokamos priemonės, padedančios pritraukti kandidatus

Daugybė pavyzdžių

Užsiregistruokite ir gaukite e-leidinį 

Gaukite idėjų, kaip pritraukti daugiau kandidatų

2. (Ne)standartiniai darbuotojų paieškos būdai

  • Jei turite paruošę darbo skelbimą, bet nežinote, kur jį publikuoti, panagrinėsime įvairius (ne)standartinius galimus kanalus, kur ir kaip galėtumėte parodyti, kad ieškote darbuotojų. 
  • Kam ir kokiais atvejais tinka, o kam netinka nestandartiniai darbuotojų paieškos būdai. 
  • Į darbuotojų paiešką pažiūrėsime per rinkodaros ir kūrybiškumo prizmę.

(Ne)standartiniai darbuotojų paieškos būdai

Praktika paremti atvejai

Užsiregistruokite ir gaukite e-leidinį 

Gaukite idėjų, kaip ir kur ieškoti kandidatų

3. Darbdavio įvaizdžio kūrimas ir stiprinimas. Nuo ko pradėti? 

  • Gražus darbo pasiūlymas – dar ne darbdavio įvaizdis. Iš ko susideda darbdavio įvaizdis ir kodėl reikėtų juo rūpintis?
  • Kam įmonėje turėtų būti patikėta darbdavio įvaizdžio formavimo/stiprinimo užduotis?
  • Nuo ko reikėtų pradėti kurti darbdavio įvaizdį ir kaip jį puoselėti?
  • Kaip kandidatai supranta darbdavio įvaizdį ir kokią įtaką kandidatavimui jis turi?

Darbdavio įvaizdžio kūrimas ir stiprinimas. Nuo ko pradėti?

Strategijos planas

Užsiregistruokite ir gaukite e-leidinį 

Gaukite idėjų, kaip formuoti darbdavio įvaizdį

Copyright © 2022. All rights reserved.